in die Schule

Sitter på handeln ensamn med Amandygirl, Emil och Valeria, de övriga är och tar vaccinet. Jag och Amanda avvaktar och Valeria & Emil har redan tagit den. Just nu ska vi skriva om kassa, vad som finns där osv, erkonomiska behov såsom stolar osv. Inte särskillt intressant, menmen.. Jobbar ihop med Maiz men han är ju och tar spruta så here i'm, ensam. Så tänkte att jag skulle måla en kassa i paint nu, för en skiss av ett kassaområde ingår i uppgiften.
I eftermiddag ska jag nog hoppträna med my horse, sen ska jag plugga en massa. Har matteprov imorgon. Buhuu.. Men får göra mitt bästa och hoppas det går bara va. Nu säger jag tjingtjing, tills vidare, för jag ska rita en kassa sen ska jag gå och köpa te och ta mig vidare till samhällslektionen och mentorsrådet..

♥ j



Kommentarer
Amanda

HAHAH lyckat att jag har blivit förkyld nu också..

Säger bara awesome dude!Kanske borde ha tagit sprutan så jag kunde skylla på det, hehe Puss <3

2009-12-02 @ 20:15:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0