beginning

Jaha. Lovet har just börjat - igår. Ja, den dagen då min bamsebästis åkte till Stockholm. Nä inget kul va. Nejtack! Men vad ska man göra då? tjaa, jag och Sara hoppade upp på min röda finfina moppe, i halkan utan vinterdäck och sikade in oss på att nå fram till mormor och Zasse innan kvällens slut. Och visst fixade vi det? Jajamän. Fast det tog ju sin tid och medförde vissa risker. Kan ju lägga till att vi mer eller mindre gled omkull ett fåtal gånger HAHA. När vi väl kom upp till mormor och Zasse (och var totalt genomfrusa från topp till tå) överaskade vi mormor med mat när hon kom hem från jobbet. Oxfilé och egen pomme blev det. Inte helt fel på en måndag som igår. Sen blev det någon glass för min del sen kröp vi till kojs för att sedan gå upp tidigt idag, vilket vi hade lovat vår käre Zasse. Ja, vi skulle upp och "ta hand om" ladugården. Sagt och gjort, tog ett x-antal timmar, drygt tre? HAH ja är man inte erfaren så är man ju inte! När vi var tillbaks inne i huset så var klockan mycket, dags att laga middag och släppa ut hundarna. Så det fixade vi. Sara bakade en kladdkaka och och städade och tvättade lite åt vi käre farmor/mormor. Sen blev det att slappa en del tills vi skulle åka hem. Blev inte moppen hem idag! HAHA nejva, blev bil. Mopeden fick stå kvar tills vidare. 
Väl hemma, har duschat tycker ändå jag luktar ko. Borde städa, för att hinna med allt som står på "listan" innan julafton.. Men aao, får väl se. Känner mig lite depp och opepp faktist. Saknar min babe. Är mer än en och en halv vecka kvar tills jag får träffa honom. Minst. SEEEEGT!!!!

Förresten tog jag och kusinen min en hel del bilder under dessa två dagar, lägger ut dem lite senare sen tänkte jag. Och förresten är jag ganska ledsen att jag ska gå själv på stan imorgon med systermin eftersom att Emelie föredrog att sova över hos någon kille, trots att vi hade bestämmt vad jag fattat som. Men men, inget att tjuta över - missförstånd uppsstår och vissa situationer får man väl ställa upp på som kompissss va

♥ j



Kommentarer
Emelie

Du är bäst.

2009-12-23 @ 21:13:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0